Een greep uit jouw week
Als CRM Marketing Specialist kom jij te werken bij onze klant, een internationaal bekende retailer. De focus bij deze wereldspeler ligt op zowel strategie als operatie in CRM en Email Marketing.
Op het moment zijn zij bezig met het uitrollen van een nieuwe CRM strategie maar hebben jou hiervoor nodig om daar een invulling aan te geven. Het is de bedoeling dat jij zelfstandig een B2C CRM en Email Marketing strategie kan opzetten en uitrollen in België, in overeenstemming met de richtlijnen vanuit HQ. Jij bent eindverantwoordelijk de 1-op-1 communicatie richting klanten in België en zal daarom zelfstandig en assertief te werk moeten gaan. Jij helpt bij bedenken van de juiste ‘approach’ en vindt zo de balans tussen een adviserende en commerciële rol. Het liefst ben je analytisch ingesteld en test jij jouw plannen ook middels een goed opgezette A/B test.
Samen met een groep van meerdere Database Marketeers, Data Analysten, Online Campagne Managers, Brandmanagers en jouw eigen CRM Manager vorm jij een hecht team. Volgens de Manager zijn er nog veel ‘quick-wins’ te behalen wat het werk de komende tijd nog leuker maakt en jij vanaf het begin al jouw stempel kan drukken. Veel moet nog echt vorm krijgen en daar heb jij alle inspraak in. Je komt dus niet in een gespreid bed terecht waar je de boel op gang moet houden, nee onze klant verwacht van jou initiatief, creativiteit en besluitvaardigheid.
Herken jij je in deze vacature? En wil je meer weten? Neem dan gerust vrijblijvend contact op met Alexandre Gimbrere of e-mail naar alex@digiteq.be.